در گوشی

   

  خدایا یادته..
دستشوگرفتم آوردم پیشت
گفتم من فقط اینو میخوام
گفتی این کمه بهتراز اینو برات گذاشتم کنار..
پاموکوبیدم زمین وگفتم:همینو میخوام
گفتی:آخه نمیشه!قول اینو ب یکی دیگه دادم!
یادته خدا!!
حالاراحت شدی..رفت!
همینو میخواستی،می خواستی شکستنمو ببینی..
 تاکی میخوای بخاطر بقیه از آرزوهام بگذری؟! 

 

  مغرورباش،دورازدست رس باش،مبهم باش،سرسنگین باش،خاکی که باشی آسفالتت میکنند وازرویت ردمی شوند…. 

 

 دیگرصاف راه نمی روم
مهم نیست بگویند:سالم نیست!
مهم این است که..
تومیدانی غم نبودنت
 کمرم را خم کرد.. 

  

  نه همه دروغ میگویند
تونرفتی
توهنوز بامنی وبرای من میخندی
همه دروغ میگویند ک تورفتی
همین چند ثانیه پیش برایم چای آوردی..
نگاهم کردی وسرت را روی شانه ام گذاشتی
توتاابد بامنی..تومیدانی ک بی تو
 نه حتی نمیتوانم یک لحظه ب نبودنت فکر کنم
تو ب من قول دادی ک هیچ وقت تنهایم نگذاری
میدانم ک بی وفانیستی تو هرگز نخواهی رفت..
همه دروغ می گویند ک رفتی
 توهرلحظه بامنی…   

 

  یه آهنگایی
یه خیابونایی
یه لباسایی
یه حرفای خاصی
یه خوراکیایی
یه عطرایی
یه جاهایی
شایدهیچی نباشن
امایه وقتایی
خیلی عذاب آورن
 واسه یه آدمایی… 

 

  شبی ازشبها،به دورازچشم آدمها،نشستیم مدتی تنها،به روی ماسه های ساحل دریا،به آن امیدکه تاچندی نگارمن شودپیدا،ولی ای کاش میمردم نمیدیدم،نگارم بارقیبم رادرآن قلب شقایقها… 

 

  بعضی وقتا هست که به اس ام اس زدن اعتیادنداری؛به اونی که هی بهش اس ام اس میدی عادت کردی… 

 

 دلم میخواست الان کنارم بودی ولی…
 آهای غریبه،مبادا که عزیز دلمو برنجونی..سپردمش به دست تو 





برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: