صبح

  

  هرشبــــ که مــــی خـــواهَم بخــــوابم..



بـا خودم اتمـــــــام حُجــَــت مــی کنم...



که دیگــــــر نه اشکـــــــــــی از چشمـــــــــــانم فـــرو آیــد...



و نه نگاه هـــــــایم خیس آب شونــــــــد...



امـّـا صُبــــــــح که بـــلنـــد مــی شوم...



مــی بینم که بالِــشَم خیس خــــــــــــیس است !!!



مگر میشود فراموشم بشود صدای مهربانش



مگر میشود فراموشم بشودآغوش گرم از محبتش را 

 

 بـه خـــــودم قــول میدهـــــم کــــه فــــــــراموشــــت کـــــــنم
وقـــتی صـــبــح میشـــــــود تــو را کـه نـه …
ولــــــی !
 قــــــــولم را فـــــــرامـــوش میکـــــــنم ! 

 همانند پلی بودم برای عبورت
به فکر تخریب من نباش
رسیدی دست تکان بده
 من خود فرو میریزم …  

 به سادگی رفت …
به سادگی بخشیدم …
 حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم … 

 اگه میخوای یکی رو از دست بدی دوستش داشته باش … 

 نگران شب هایم نباش . . .
تنها نیستم !
بالشم. . .
هق هق سکوتم. . .
قرص هایم . . .
پاکت سیگارم . . .
لرزش دستانم . . .
 همه هستن، تنها نیستم . . . ! 
 

 تو با اون بخواب ، من با دیازپام . . .
تو از اون کام بگیر و من از سیگار . . .
  
در سینه ام زخم های عمیقی هست !
 انگار کسی مرا با زیر سیگاری اشتباه گرفته است . . . 

 همین شماها که به من میگین سیگار نکش برات بده . . .
 یه روز خود تو به من خیانتی می کنی که از دردش از هزارتا سیگار بد تره ...... 

 قسم می خورم من ازین شهر فقط پاکت سیگارم را بر می دارم !
حتی خودم را هم نمی برم که بهانه ای برای برگشت وجود نداشته باشد . . .
  


چه لذتی دارد دعوا کردن باتو !
اعصاب خوردیهایش به کنار !
 به کشیدن یک نخ سیگار در بالکن می ارزد . . .  

وقتی که ”اون ” رفته و تویی که تنها تو تراس اتاقت با یه نخ سیگار روشن نشسته ، اون موقع می دونی چه آرزویی داری ؟
که بمیری ؟
نه !
که برگرده ؟
نه ! نه ! نه !
 آرزوت اینه که اون نخ سیگار هیچوقت به آخرش نرسه . . .

 

 یه دوست خوب بهم گفت ” وقتی که خوشحالی سیگارت رو بکش ، اینجوری حتماً سیگاری نمیشی ! “


به من نگو ( سیگار ) نکش !
بپرس برا کدوم دردم سیگار میکشم ؟!
بپرس اصلا چرا سیگاری شدم ؟!
مطمئن باش اون موقع خودت برام کبریت میکشی . . .

  


به من عشق تعارف نکنید .
قبلا صرف شده است !
 به دستانم فندکی ٬ کبریتی ٬ سنگ آتش زنه ای برسانید تا برای هضم عشقم ، سیگاری ٬ دلی ، جانی ، خاطره ای را آتش بزنم . . . 

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: