قول

تو فقط با من باش …
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”

چـتر نمیخواد هوای بارونی..
تو رو میخواد لعنتی..
می فهمـی؟!

به یک “هستم”

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو”

نیازمندم !

دوست داشتن یعنی

بیست نفر واست سالاد فصل سلطنتی درست میکنند…

لب نمیزنی…

ولی دووست داری تره ای رو بخوری که “اوون” هیچوقت واست خرد نمیکنه!

گاهی فقط بوی یک عطر

شنیدن صداش

خوندن اخرین smsش

یک تشابه اسم ،

برای چند لحظه !

باعث میشه دقیقاً احساس کنی ….

که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه … !

 

تراشکار ماهری شدم بسکه تو نیامدی و من برای دلم بهانه تراشیدم ! 

 

به تو که فکر میکنم بی اختیار به حماقت خود لبخند میزنم

سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر میکردم بازیگر نقش اولم ، افسوس !





برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: