چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش


اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم

 جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم...


همانطور که من و تو را آشـــنا کرد...

تــو شدی خـــاطره ســـاز...

من شدم خــــاطره باز...

 کثیف بودن بعضی آدم ها اذیتم نمیکنه !

اما بعضیا خیلی پاکن ؛ این که قراره اینا گیره اون کثیفا بیفتن ، اعصابم رو خرد میکنه ...

 یه وقتهایى هست که جواب همه نگرانى ما میشه یه جمله که میکوبن تو صورتمون :

"بهم گیر نده" !!!

 کاش می فهمیدی که تو از دید من خوب بودی ؛ دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند و تو چه اشتباهی مغرور شدی ...

 بعضی آدما لیاقت اینو ندارن که شما بهترین لحظات زندگیتونو با فکر و یاد اونا سپری کنین ! باور کنین ..

 کاش خدا روی بعضی‌ از آدم‌ها با ماژیک قرمز علامت میگذاشت تا ما بدونیم باید بیشتر مطالعه شون کنیم




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: